Over mij

In 2018 deed ik mee aan Kunstbende met de collectie ‘Say no more to fast fashion’ om een statement te maken tegen de fast-fashion industrie. Voor deze collectie maakte ik verschillende items van recyclebaar materiaal, zoals: ikea tassen, autogordels, tijdschriften, oude voetbalshirts etc. Uiteindelijk werd ik bij de landelijke finale tweede en toen begon mijn mode carrière. Na de finale mocht ik namelijk gaan werken als ontwerpster bij het TV-programma Hip voor Nop en de youtube serie Fashionhack.
 
In 2020 zette ik mijn eigen merk, genaamd Saint Muze op. Saint Muze is een duurzaam streetwear merk wat zich focust op het upcyclen van vintage sportswear en daar de tofste nieuwe dingen van maakt. 

Met mijn workshops wil ik graag mensen bewustmaken en inspireren om meer te doen met hun oude kleding en ze daar een stapje bij helpen in de goede richting.